Specjalista ds. Marketingu i Promocji
 /  Specjalista ds. Marketingu i Promocji

Pragniesz zdobyć wiedzę i umiejętności z zakresu marketingu i promocji?

Szkolenia i kursy są realizowane z programu Akademia Kompetencji, Towarzystwa Wiedzy i Przedsiębiorczości.

Zakres realizowanego kursu część praktyczna:

  • Pojęcie i zakres marketingu
  • Nowoczesne metody marketingu kluczem do udanej promocji
  • Rodzaje sprzedaży oraz klientów
  • Kampanie reklamowe rodzaje i funkcje
  • Kanały dystrybucji
  • Tworzenie oraz zarządzanie bazą danych
  • Nauka redakcji tekstów oraz sporządzania ofert marketingowych

Zakres realizowanego kursu:

  • Tworzenie ofert marketingowych
  • Organizacja baz danych klientów
  • Promocja produktów i usług – dobór narzędzi do rynku (zestawienia, praca z bazą)
  • Rodzaje promocji w poszczególnych kanałach dystrybucji
  • Promocja poprzez media społecznościowe
  • Tworzenie badań marketingowych na podstawie badań obcych
  • Publikacja i raportowanie wyników badań
  • Badanie cen usług i produktów

Egzamin części teoretycznej online, po zaliczeniu części praktycznej.

Czas trwania kursu: 80h

Korzyści:

  • Kursant otrzymuje zaświadczenie o odbyciu kursu.

Dodatkowe możliwości:

  • Po pozytywnej ocenie szkolenia i zdaniu egzaminu, istnieje możliwość przystąpienia do nieodpłatnego pakietu stażowego, które po doliczeniu odpowiedniej liczby godzin (80 lub 150) będzie potwierdzone jako praktyka / staż. Czas szkolenia zostanie doliczony do czasu stażu / praktyki.
  • Osoby, które zakwalifikują się i przystąpią do kolejnego etapu, oprócz certyfikatu uczestnictwa w szkoleniu, otrzymają potwierdzenie stażu / praktyki zaświadczeniem lub referencjami.
  • Staż / praktykę można realizować w trybie stacjonarnym / zdalnym (przez Internet).

W ramach kursu przewidzianych jest 35% godzin teoretycznych oraz 65% godzin praktycznych.

Zobacz ofertę kursu w sklepie
Udostępnij na:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on PinterestPrint this pageEmail this to someone